Direktlänk till inlägg 30 november 2010

sjuk

Av Anna - 30 november 2010 14:55


Idag är det ingen rolig dag    Jag har ONT i halsen och 39 graders feber. Gick och la mig kl 20 igår, men Viggo var vaken från och till under natten + att jag frös som en tok trots alvedon och tjockt täcke så det blev inte så mycket sömn i alla fall. Klev upp vid 7 då Viggo var hungrig och sedan var det bara att ta en alvedon och gå till dagis med Rasmus. Fick vila en stund i soffan när jag kom hem då Viggo somnade en stund, skönt!


Som tur är så har varken Rasmus eller Viggo blivit sjuka än och det är det viktigaste!


Jag klarar mig alltid, men hjälp av lite alvedon  


Rasmus tittar på Charlie & Lola här på datorn och jag ska ta upp lille grin (Viggo) som haft en rolig stund i babygymet. Hoppas på att jag mår bättre imorgon! Man ska ju vara positiv så det tror jag att jag är   

 
 
eMMa

eMMa

1 december 2010 09:13

Krya på dig! ❀

http://www.emmadeckmar.se

Anna

1 december 2010 12:29

Tack så mycket! :)

 
Ingen bild

Eviz

1 december 2010 12:07

Jobbigt att vara sjuk när man har små att ta hand om också. Krya på dig gumman & hoppas du återhämtat dig till på lördag! Kramar i massa!

Anna

1 december 2010 16:39

Jo, det har varit jobbigt att vara hemma själv i 4 dagar när man har hög feber och halsont:( Idag var jag till vårdcentralen och fick konstaterat att jag har halsfluss. Ska hämta ut antibiotika ikväll så jag hoppas på att jag är bättre till lördag! Massa kramar tillbax:)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna - 9 juni 2011 09:17

Rasmus på sin 10 månaders dag          och så en bild på Viggo idag där han också står upp          Rasmus hade mer hår än Viggo vid samma ålder, men nu börjar det komma lite "lurv" bak på Viggo huvud.     Rasmus var väldigt lj...

Av Anna - 9 juni 2011 09:05


Grattis lillprinsen som fyller 10 månader idag!          Världens mysigaste och gladaste lille snos!   Pussar från Rasmus, pappa & mamma    ...

Av Anna - 9 maj 2011 11:22


Grattis grattis lille älsklingen som blir 9 månader stor idag!!     Tiden har gått så väldans fort och snart är du 1 år     We love you     ...

Av Anna - 5 maj 2011 23:07


Idag sa Viggo sitt första ord: Mamma! Han har under en tid låtit -Mmmm och Mmmaaaa, men så idag när jag stod och grejade i köket så kom han i gåstolen och ville ha min uppmärksamhet. -Mmmaaaa mmaaaa MAMMA! Å vad glad jag blev, och Viggo med för den d...

Av Anna - 22 april 2011 23:09

  Ursäkta mig bloggen att jag är rent ut sagt kass på att skriva här! Jag ska verkligen ta och skriva ett långt inlägg de närmaste dagarna och sedan försöka bli bättre på att dokumentera vår liv   Jag vill ju verkligen ha kvar detta till framtiden ...

Ovido - Quiz & Flashcards