Alla inlägg den 14 november 2010

Av Anna - 14 november 2010 23:03

Just nu är det lite klent på bloggfronten, men det blir mer här framöver. Vi håller på att greja lite här hemma så. Vi fixar förrådet nere och flyttar runt lite garderob och så. Allt går lite trögt när det finns två små härhemma som vill att vår uppmärksamhet ska vara på dem istället    Vi håller även på att tömma Viggos framtida rum (som vi använt som förråd) och alla grejer ska in i nya förrådet som förut var klädkammare. Ja, mycket hit och dit som ni förstår!


Idag har det varit FarsDag, men det blev inte så mycket firande förutom att Martin fick en värdig liten sovmorgon. Han skulle egentligen inte varit hemma idag så därför hade vi inte planerat någonting. 


Vi har i alla fall haft en trevlig dag tillsammans då vi varit och köpt en lekhjälm till Rasmus som han ska ha på dagis. De måste ha de för att få åka pulka. Vi var även en sväng ut till Emma & Larzza för att byta bilbarnstol med dem. Snart snart kommer det ju en till liten i vår familj, Rasmus & Viggos nya kusin. Nu längtar man ju och väntar med spänning!


Efter det var avklarat så for vi till Mamma & Henrik där mina mostrar var och firade min morfar. De hade ju inte sett Viggo så nu var det ju verkligen dags för det    Viggo vandrade runt bland olika famnar hela kvällen och han var SÅÅ nöjd så och log mest hela tiden!


Har även såklart hunnit med att ringa min egen pappa och gratta på FarsDag. De bor en bra bit bort så dit ska vi fara en annan dag..



Nu ska jag ta och fortsätta lite här, men är jättetrött så snart får det bli sängdags..



Tack & Hej från mig   




Ovido - Quiz & Flashcards