Alla inlägg den 20 november 2010

Av Anna - 20 november 2010 23:33


Rasmus har fått lite julklappar i förskott. Lite väl stora grejer att slå in och så skulle han nog inte bli så glad när de mesta måste monteras ihop innan dem går att leka med. Alltså så får det bli småsaker (som bilar mm) på julafton istället   


        

     

       


Nu kan Rasmus få "bjuda på fika" uppe på sitt rum och det vet jag han kommer tycka är jättekul! Han vill ju gärna rensa våra skåp och lådor i köket så han kan "laga mat" och jag har även märkt att han tycker det är roligt att leka med Minnas köksgrejor. Nu får han sina egna   


Jag tänkte även köpa dessa bestick med de var tyvärr slut för tillfället, så det får bli en annan gång..


   



Imorgon ska Martin iväg på älg o småvilts jakt och jag, Rasmus & Viggo ska baka pepparkakorna som vi inte hann idag. Funderar även på att åka och köpa saffran för jag börjar känna mig sugen på lussebullar nu..


NU ska jag kika på nätet efter några eventuella julklappar till barnen från deras mormor & farmor. Jag har ju lite (mycket) idéer såklart   


Ovido - Quiz & Flashcards