Alla inlägg den 5 november 2010

Av Anna - 5 november 2010 23:22


Har haft en mycket trevlig fredag idag!


Jag & smågrabbarna skulle möta upp mamma & MInna på IKEA idag för en fika men när vi kom dit så var det så FULLSMOCKAT med folk så jag ringde mamma och sa att det var ingen idé att ens ställa sig i fika/mat kön för vi hade nog fått vänta hela dagen och det är ju inte så roligt när man har barnen med.


Vi for istället hem till mamma & Henrik och åt mat och fikade där  Mormor & morfar kom också över en sväng, så kul att träffa dem! Minna och Rasmus busade mycket och det blev även lite bråk som vanligt, men inget som inte går att reda ut..  


Rasmus har "pratat med tomten" idag. Tomten (jag) ringde till mormors mobil och Rasmus berättade vad han önskade sig och bekände även att han kastat en sko på Henrik, men att han skulle vara snäll i fortsättningen. Han är så roligt, lillgubben!


Ikväll har jag & Martin ätit massa gott + sett på filmen "Beck-Levande begravd". Jag tyckte den var jättebra och otäck! Rekommenderar den verkligen   


Nu ska jag och min svällda mage (efter allt för mycket gott idag) ta och besöka sängen inom en snart framtid.


Ha de bra   


Ovido - Quiz & Flashcards