Alla inlägg den 12 november 2010

Av Anna - 12 november 2010 22:54


Ikväll har jag haft fullt upp i tvättstugan (igen)! Lika bra att boka på tider tätt så inte tvättkorgen svämmar över    Bara sängkläder och handdukar tar ju upp STOR plats både i korg och maskin. Viggo är även en liten "spyfluga" precis som hans storebror var så det blir flera ombyten per dag och man vill ju gärna tvätta upp kräkskläderna så fort som möjligt.


Idag bakade jag en skinkpaj med paprika, broccoli och ost. Jag hade bestämt med mamma att hon skulle plocka upp oss på eftermiddagen så vi kunde hälsa på och då är det alltid kul att bjuda på någonting. Minna var redan hos dem så hon och Rasmus kunde leka ett tag tillsammans. Jag skulle egentligen haft bilen idag och gjort lite ärenden men då Martin misslyckades med att skaffa skjuts då han sov lite för länge och mina ärenden inte var akuta, så fick han ta bilen     Lite senare så kom Elin & Robert förbi och även de fick mat. De verkade glada att slippa fixa middag själva..  


Viggo tyckte att det fanns mycket spännande att titta på och han "pratade" massor med de som ville lyssna.


Imorgon och på söndag ska Martin på älgjakt så jag och smågrabbarna tänkte eventuellt hälsa på hos Elin & Minna en stund imorgon. Det blir nog rätt tidigt vi åker dit i så fall så jag ska försöka göra en tidig kväll ikväll.


Tråkigt nog så har min kamera slutat fungera bara sådär men jag ska kolla upp hur länge garantin räcker och se om jag så snabbt som möjligt kan få tag på en ny!



Kram & Go natt   

Ovido - Quiz & Flashcards