Alla inlägg den 16 november 2010

Av Anna - 16 november 2010 21:32

Idag klockan 9.00 så har jag blivit moster till en liten kille och Rasmus & Viggo har fått en färsk kusin   


Grattis grattis till Emma, Larzza, Teo & Nellie vi är så glada för eran skull   



Nu ikväll så åkte jag, Elin, mamma, Teo & Nellie upp till BB för att kolla in den lille snyggingen. Eftersom jag tyvärr inte har någon fungerande kamera för tillfället så har jag ingen bild på honom, men vill ni kika på lillgrabben så klicka på min systers blogg


Vi handlade även en present på vägen. Det blev en body, ett par byxor och två par strumpor som matchade kläderna.


  


 



Jag hittade även 2 nattlinnen till mig själv. För tillfället så sover jag i ett par gamla för stora pyjamasshorts och en sunkig t-shirt så en uppdatering av detta var ju inte helt fel   Jag har redan bosatt mig i det ena och känner mig hur glad som helst att jag äntligen hittat något jag länge behövt! 


Igår var jag och barnen på Drakborgen med mamma, Elin och kusinerna. De hade verkligen jättekul och röjde runt i flera timmar! Lille Viggo tyckte att det var så spännande och han skrattade på riktigt för första gången när han såg dem hoppa i hoppborgen, så gulligt   


Imorgon tänkte jag ta ledigt från dagis åt Rasmus för vi ska åka till Elin vid 12-tiden. Där ska vi passa Teo & Nellie då Emma blir kvar ett par dagar på BB och då mamma & Henrik hade mycket jobb imorgon. 



Nu ska jag städa undan det sista här och sedan tänkte jag & Martin se en South Park innan vi ska sova. Härligt att sova i nya kläder *hihi*






Ovido - Quiz & Flashcards