Alla inlägg den 28 november 2010

Av Anna - 28 november 2010 22:09


Det är så typiskt att nu när Martin har åkt iväg på jobb i några dagar så får jag ont i halsen! Har känt mig konstigt trött hela dagen och nu börjar halsen göra ont. Ja det är väl någon förkylning på gång nu då *blä*


Idag har jag & Rasmus bakat lussebullar och sedan var vi bjudna till mamma & Henrik på julmat. Elin, Robert & Minna, min bror Johan och min mormor & morfar var också där. Henrik fyller år den 1 december men eftersom de hade fullt med jobb denna dag så firade vi honom idag istället.


Tack tack för en trevlig kväll med massa gott!



Igår var vi och åt på Bite Line med Ann-Cathrine & Johan och Maria & Tobbe. Det var så roligt att Martin kunde skjuta upp sin resa till idag så han också kunde följa med   


Efter vi ätit så gick på på bio och såg nya Harry Potter filmen. Jag är ju inget fan av Harry Potter men det hände mycket i filmen så den var spännande!


Igår beställde jag även vimplarna till barnens rum. Om ca 10 dagar får jag hem dem, kul!    



Dags för sängen är det nu och jag hoppas på att kunna sova bort den onda halsen. En fördel med att vara ensam vuxen hemma är att det inte är lika lätt att sitta uppe och surra på kvällen    så nu tänkte jag ta laptopen och kika på någon film i sängen. Om jag orkar hålla mig vaken det vill säga..


Ovido - Quiz & Flashcards