Direktlänk till inlägg 24 november 2010

onsdag

Av Anna - 24 november 2010 22:19

Idag ringde Elin vid 10-tiden. Hon & Minna skulle till Bista så jag & Viggo hängde på. Jag hittade en fin sockerskål på FYND avdelningen. Vet inte riktigt vad som var fel på en, men jag gissar att det var lite "tejpklister" som satt fast på locket. Den blev ren efter en omgång i diskmaskinen, så nu har jag en fin och superbillig sockerskål   


  


Hittade även ett bortglömt presentkort här hemma på IKEA. Brukar aldrig glömma bort presentkort, då jag inte är gjord av pengar precis så detta kom som en glad överraskning! Det blev överkast till Ramsus & Viggos sängar. 


     


Detta är egentligen ett täcke med dragkedja men det blir mycket fina som överkast när man "bäddar" med dem   


De var även nedsatta i pris för oss som har IKEA family kort, så idag kan har jag verkligen handlat billigt (gratis). Inte varje dag man gör det!


Jag fick skjuts hem till klockan 14 då jag hämtade Rasmus. Vi bakade chokladbollar och sedan vart det fiskpinnar till middag. När Martin kom hem vid 19 så for jag till COOP och handlade mat.


Nu har äntligen Viggo somnat för natten! Vet inte riktigt vad det var med honom ikväll för han verkade inte ha ont i tänderna. Han var jättetrött vid matningen kl 20 men sedan ville han inte sova utan låg och klagade och somnade om vartannat. Kanske var det lite strul med magen för lillprinsen    I alla fall så sover han gott nu och jag ska ta mig ett varmt bad innan läggdags. Jag fryser så lätt på kvällarna så det är skönt att få upp värmen lite..



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna - 9 juni 2011 09:17

Rasmus på sin 10 månaders dag          och så en bild på Viggo idag där han också står upp          Rasmus hade mer hår än Viggo vid samma ålder, men nu börjar det komma lite "lurv" bak på Viggo huvud.     Rasmus var väldigt lj...

Av Anna - 9 juni 2011 09:05


Grattis lillprinsen som fyller 10 månader idag!          Världens mysigaste och gladaste lille snos!   Pussar från Rasmus, pappa & mamma    ...

Av Anna - 9 maj 2011 11:22


Grattis grattis lille älsklingen som blir 9 månader stor idag!!     Tiden har gått så väldans fort och snart är du 1 år     We love you     ...

Av Anna - 5 maj 2011 23:07


Idag sa Viggo sitt första ord: Mamma! Han har under en tid låtit -Mmmm och Mmmaaaa, men så idag när jag stod och grejade i köket så kom han i gåstolen och ville ha min uppmärksamhet. -Mmmaaaa mmaaaa MAMMA! Å vad glad jag blev, och Viggo med för den d...

Av Anna - 22 april 2011 23:09

  Ursäkta mig bloggen att jag är rent ut sagt kass på att skriva här! Jag ska verkligen ta och skriva ett långt inlägg de närmaste dagarna och sedan försöka bli bättre på att dokumentera vår liv   Jag vill ju verkligen ha kvar detta till framtiden ...

Ovido - Quiz & Flashcards