Alla inlägg den 29 oktober 2010

Av Anna - 29 oktober 2010 23:19

Ikväll var mamma & Henrik barnvakt till oss så vi kunde gå ut och äta med Maria & Tobbe    Vi gick till Allstar och käkade jättegod hamburgetallrik! Maria & Tobbe hade varit där förut men inte vi. Det är ju så sällan vi går ut och äter nu och även så sällan vi  är i stan så man hänger inte med alla nya restauranger/uteställen som poppar upp och heller inte vilka som stänger igen..  


I alla fall så hade vi en supertrevlig kväll med mycket surr och skratt! Vid 21 så bröt vi upp och jag & Martin for en sväng förbi hans jobb och sedan vidare ut till ICA MAXI där jag inhandlade det sista inför tjejmiddagen imorgon. Martin ska dock handla lite vin på väg hem från jobbet imorgon sen är allt klart!


Rasmus ska få komma till Elin, Robert & MInna imorgon och även få sova över där. Han kommer att bli så glad   


Jag & Viggo ska laga mat här hemma medan Martin jobbar och sedan tar han över lillebror när han kommer hem så jag kan umgås med mina vänner. Dock tror jag Viggo kommer att få vara med på ett hörn ändå då de flesta brukar vilja snusa lite på honom..  



Nu ska jag kika runt en sväng på nätet och sedan är det nattning av mig själv på schemat, för imorgon väntar en rolig dag & kväll!


Ovido - Quiz & Flashcards