Alla inlägg den 19 oktober 2010

Av Anna - 19 oktober 2010 22:50

Nu ikväll har jag varit och spinnat med mamma. Det är så skönt och jag känner mig redan bättre i kroppen efter bara 3 gånger! Jag har inte lika ont i nacken och händer/armar som förut, dock har jag väl lite träningsvärk i låren men det slipper man ju inte ifrån när inte har tränat på lääänge   



Igår + en liten sväng idag var jag och handlade lite höstkläder till Rasmus. Det blev en jacka, en fleece och ett par "innan snön kommer" skor.


   

från Stadium



 från Lindex


   



från DinSko




Jag köpte även ett par extra fleecesulor så han ska få vara varm & go om fötterna. 


På Lindex i Birsta så hade de halva priset på fleecejackan och som tur var hade de EN kvar i Rasmus storlek 104!



Ikväll har vi bestämt oss för att lägga oss 22.30 och se något på laptopen, det blir nog en South Park. Jag har sovit alldeles för lite nu de senaste nätterna och nu när Viggo somnar så bra tid så ska man ju verkligen passa på att sova själv.


I alla fall så ska jag på Rasmus önskemål lägga upp en bild när han äter glass  Han sa det själv idag att han ville bli fotat när han äter glass och att vi skulle "lägga den på datorn" Han är så roligt så jag lägger väl upp två bilder då så blir han glad imorgon   


   


   



Nu är klockan 22.34 här så nu ligger vi lite efter i schemat här  


Dags att borsta tänderna och leta sig upp till sängen!









Ovido - Quiz & Flashcards