Alla inlägg den 4 oktober 2010

Av Anna - 4 oktober 2010 23:15


Rasmus fönster med nya lampskärmen..

  


Viggos lampskärm..

  


till denna gardin som ska beställas   

   



Inatt sov Viggo hela natten! Vad dum man är som inte lade sig i tid så hade man ju fått sig ett rejält sovpass   


Han var nog väldigt trött eftersom vi både haft besök hemma och sedan besökt mormor + man, och han var vaken i stort sett hela tiden. Jag vart både förvånad och lite rädd när jag vaknade och insåg att han inte hade vaknat på natten, men han låg och småsnarkade så fint i vagnen så jag kunde andas ut!



Idag har vi varit hemma på förmiddagen. Både jag, Rasmus & Viggo har varit lite sega så vi har tagit det väldigt lugnt. Till och med busungen Rasmus lade sig själv att sova en stund på dagen, helt otroligt!


På eftermiddagen så kom mamma och hämtade oss och jag lagade mat hemma hos dem. Martin och hans mamma kom vid 17 tiden och tog med sig Rasmus till Birsta där Martins mamma skulle göra några ärenden. Jag stannade hemma med Viggo för jag hade lite att fixa med. Efter de kom hem så tog vi en lite kvällspromenad i mörkret. Härligt att komma ut i den kalla luften   



Nu känner jag hur ögonen börjar falla ihop. Dags att sova!


Ovido - Quiz & Flashcards