Alla inlägg den 6 oktober 2010

Av Anna - 6 oktober 2010 23:48


När jag o Viggo hämtat Rasmus på dagis så fortsatte Viggo att sova en stund i vagnen hemma så jag och Rasmus passade på att baka chokladbollar.


  

En rätt stor mängd av degen och pärlsockret hamnade i lille R´s mage såklart   


  


När Viggo vaknade så fick han vara en stund i sittern och kika på oss.


  

Sedan fick han en kram av storebror, som inte såg ut att uppskattas så mycket..  


  


När Martin kom hem så for jag ut till Birsta Gardincenter och beställde en vit hiss/knyt gardin till vardagsrumsfönstret. Fönstret är den ovanliga bredden 175,5 cm så det finns inga gardiner (av den sorten jag vill ha) att köpa färdigt. Jag vågar heller inte prova på att sy själv och även om jag skulle våga så skulle den inte bli klar detta år i alla fall på grund utav att jag aldrig skulle ha tid   



Så nu ÄNTLIGEN så kommer vi ha en gardin i vardagsrummet inom en vecka!



Vi har även hunnit med en kvällspromenad innan Rasmus skulle sova och efter det så for jag till mamma för att titta på lite kläder som Rasmus skulle få ärva efter Teo. Hittade flera fina tröjor + några mjukbyxor som jag tog med hem. Tack Teo + family!



Nu ska jag gå och grejja undan lite här inför läggdags. Ingen idé att bli för bekväm här i stolen..hehe




Av Anna - 6 oktober 2010 12:34


Lille söte Viggo i vagnen   


  

Lite misstänksam mot kameran..  

Ovido - Quiz & Flashcards