Alla inlägg den 14 oktober 2010

Av Anna - 14 oktober 2010 22:56


  

Minna, Nellie, Teo och Rasmus   



De sitter och kollar på en film, därav de bristande intresset för min kamera   




Viggo sov så han kunde tyvärr inte vara med på bilden. Det får bli nästa gång.. 


Imorgon är det äntligen helg! Jag tycker dock att helgen börjar idag torsdag eftersom Rasmus är ledig på fredagar och så är det ju Lyxfällan på torsdagkvällar och då vill brukar jag vilja ha lite gott och ta det lugnt i soffan, precis som en fredag..  


Idag kom mitt paket! En hylla, en brödburk och 2 fina tyghjärtan hade jag beställt. Martin ska hjälpa mig att sätta upp den imorgon så då blir det bild på grejerna.


Nu ska jag borsta tänderna och sova. Natti natt    

Av Anna - 14 oktober 2010 20:58


  


snart börjar LYXFÄLLAN!   

Ovido - Quiz & Flashcards