Alla inlägg den 21 oktober 2010

Av Anna - 21 oktober 2010 23:11


Nu har jag nyss tagit mig upp från soffan. Torsdagkväll ikväll och det är ju = Lyxfällan och massa gott framför TV:n   Efter det så satt jag & Martin kvar och surrade någon timme. Jag ser verkligen fram emot dessa kvällar, nästan mer än att jag ser fram emot helgen. Det som såklart att det skönare med helger då Martin också är hemma så man är två om att ta hand om barnen + att man hinner göra saker tillsammans!



Idag har vi haft besök av Kicki. Vi fikade varma mackor och äppelkaka som hon hade med sig. Så kul att träffas och Viggo som är lite förkyld lyste upp när han fick ligga i soffan och "prata" med henne   



  

 lille glade sötisen   



Klockan 14 hämtade jag Rasmus på dagis, han vart jätteglad att jag hade sparat en "pizzamacka" till honom! Jag fick Viggo att somna en stund så jag och Rasmus kunde umgås lite. Vi vilade i tvsoffan och tittade på barnprogram (Rasmus vilade inte utan hoppade på mig samtidigt som han tittade på tv), kollade igenom leksaksreklam (Ramsus fick visa vad han önskade sig i julklapp) Vi hann även med att leka lite med bilar innan Viggo vaknade. Sedan fick Rasmus leka med vatten i diskhon, en favoritsysselsättning som faktiskt kan underhålla honom lite längre än bara några minuter    Man kan ju hoppas på att det håller i sig så han hjälper till med disken när han är tonåring   


Nu börjar klockan närma sig 23.30 och vi ska ta och lägga oss. Imorgon är det fredag och Rasmus är ledig från dagis så jag ska höra med Martin om vi kan ta bilen imorgon så vi kan hitta på något.




nattinatt   



Av Anna - 21 oktober 2010 11:38




Fixar varma mackor och väntar på att Kicki ska komma och hälsa på mig & Viggo   


Lillstackaren (Viggo) är förkyld och har svårt att sova..

Ovido - Quiz & Flashcards