Alla inlägg den 15 oktober 2010

Av Anna - 15 oktober 2010 23:14


Det blev så fint i köket då Martin fixade upp hyllan   



  


Kommer att ha lite annorlunda på den sedan. Ska bl a skaffa en liten griffeltavla som man kan hänga upp där man kan ha matlista för veckan. Den griffeltavlan vi har (ej uppsatt) är lite för stor för vårt lilla kök, så den passade inte riktigt in tycker jag.


Den får bli en ny bild när allt är klart   



Idag har vi haft middagsbesök av mamma & Henrik + Jonas. Vi åt hemmagjorda köttbullar, sås o potatis + sallad. Jonas fick vegosnitzlar. Det var tyvärr inte jag som rullat de GODA köttbullarna utan Martins snälla mamma har sett till att vi hade ett lager i frysen. Jag måste verkligen få receptet på dem, de är helt underbart goda!



Imorgon skulle jag och Rasmus egentligen på Familjelek men Martin har blivit medbjuden på jakt så jag & barnen ska hälsa på Elin & Minna istället   



Nu ska jag ta och göra lite sent kvällsfika och sedan ska jag och Martin kolla på ett South Park avsnitt i sängen, det var längesedan sist! 


Av Anna - 15 oktober 2010 12:06


  



Bitarna ligger i Martins mormors gamla mössa, hehe.. Kul att den kommer till användning   

Ovido - Quiz & Flashcards