Alla inlägg den 1 oktober 2010

Av Anna - 1 oktober 2010 23:42


  


Jag, Rasmus & Viggo var en sväng på Norra berget idag, men vädret var tyvärr inte alls som utlovat. Vi hade klätt oss för sol för det var det i stan bara 30 minuter innan vi for. Trodde faktiskt att solen skulle komma fram ur dimman till slut, men nej istället så var de väldigt dimmigt och råkyligt! Efter en timme så gav vi upp och for på MAX i Birsta och åt hamburgare istället, mycket bättre är survädret ! Rasmus fick i allafall gunga som han tjatat om på morgonen, men inte ville han åka rutschkana inte som han oxå skulle göra   



På vägen hem så somnade barnen i bilen så jag plockade upp mamma som hade en timme ledigt mellan beställningarna och så for vi till Timrå Gårdsbutik så jag fick kika medan hon passade tröttisarna i bilen.


Jag kollade bara lite snabbt med hittade två fina fynd..



Ett gulligt tyghjärta

  


och en fin soffkudde


Det blir garanterat fler besök dit! Man kan ju även fika där så någon helgdag ska jag ta med min family dit   



Klockan 17 for vi och hämtade Martin och sedan hem till mamma & Henrik för att äta upp rester från igår. Kanon att ha middagen klart!


Imorgon ska jag hjälpa min bror med städning på förmiddagen så Martin får fullt upp med att vara ensam med de två pojkarna, sedan får vi se vad vi hittar på resten av lördagen..



Nattinatt   

Ovido - Quiz & Flashcards