Direktlänk till inlägg 19 december 2010

söndag

Av Anna - 19 december 2010 23:37


Idag har Minna varit här och busat med storkillen Rasmus igen. Vi lekte allihop med Rasmus bilbana och jag fick även på begäran spola upp ett bad så de kunde leka med båtar och fiskar    Till lunch åt vi spagetti & köttfärssås med cream fraiche i, det var populärt!


Vid 17 så kom Elin och hämtade upp både Minna och Rasmus. Rasmus fick komma och hälsa på dem ett par timmar innan han blev hemskjutsad av Robert vid 19. 


Viggo hade nyss somnat vid kl 17 så jag tänkte att jag skulle lägga mig i soffan, kika lite på TV och vila en kvart. Det slutade med att jag vaknade 18.45 och Viggo hade sovit lika länge! Det verkar som kroppen passade på att ta sig en powernap som var väl behövlig..  


Martin och Basse sover över i Uppsala i natt, det har varit mycket olyckor efter vägarna så de hade fått köra sakta och var trötta. Imorgon börjar de hemfärden tidigt istället och Martin är nog hemma på förmiddagen. Jag gillar INTE detta väder när min Martin är ute på vägarna    men man får försöka att inte vara orolig utan hoppas att allt går bra!



Viggo vaknade till nyss och gnällde men jag vände honom på sidan och gav honom nappen så det verkar som han somnat om. Får se hur länge han sover innan han vaknar för mat. Jag tar med honom upp i hissen i alla fall för nu ska det sovas    


Förkylningen verkar börjar ge med sig och snart är det JUL, läääängtar..   

 
 
Ingen bild

Eviz

20 december 2010 12:49

Ja snart är det juul! :-) Och en massa ledigt! Kanske jag & Ellioten kan komma förbi nån dag och leka och surra ; ) Om ni kan o vill. Pöss & Kram

Anna

21 december 2010 00:09

Ja, det skulle vara jättekul! =D Jag har tagit jullov åt Rasmus från nu på onsdag och fram till efter nyår så i mellandagarna så är ni mycket välkomna! Vi kommer att fixa Viggos rum under dessa dagar men inte hela dagarna så jag kan höra av mig så kan vi bestämma någon dag! Pöss pöss

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna - 9 juni 2011 09:17

Rasmus på sin 10 månaders dag          och så en bild på Viggo idag där han också står upp          Rasmus hade mer hår än Viggo vid samma ålder, men nu börjar det komma lite "lurv" bak på Viggo huvud.     Rasmus var väldigt lj...

Av Anna - 9 juni 2011 09:05


Grattis lillprinsen som fyller 10 månader idag!          Världens mysigaste och gladaste lille snos!   Pussar från Rasmus, pappa & mamma    ...

Av Anna - 9 maj 2011 11:22


Grattis grattis lille älsklingen som blir 9 månader stor idag!!     Tiden har gått så väldans fort och snart är du 1 år     We love you     ...

Av Anna - 5 maj 2011 23:07


Idag sa Viggo sitt första ord: Mamma! Han har under en tid låtit -Mmmm och Mmmaaaa, men så idag när jag stod och grejade i köket så kom han i gåstolen och ville ha min uppmärksamhet. -Mmmaaaa mmaaaa MAMMA! Å vad glad jag blev, och Viggo med för den d...

Av Anna - 22 april 2011 23:09

  Ursäkta mig bloggen att jag är rent ut sagt kass på att skriva här! Jag ska verkligen ta och skriva ett långt inlägg de närmaste dagarna och sedan försöka bli bättre på att dokumentera vår liv   Jag vill ju verkligen ha kvar detta till framtiden ...

Ovido - Quiz & Flashcards