Alla inlägg den 18 december 2010

Av Anna - 18 december 2010 22:21

Natten tills idag var jobbig. Viggo vaknade flera gånger och Rasmus som kom in till vår säng redan vid 23.30 vaknade också till och från på grund utav hostan. Klockan 04 på morgonen sa han att nu var det morgon och dags att gå upp. Jag sa till honom att sova för det är "mitt i natten", men han skulle "in på sitt rum och leka". Han vände sig om för att krypa ner från sängen, och somnade! Jag kunde lyfta tillbaka honom på kudden utan att han vaknade. Hihi, så pigg var han..  


På grund utav alla gånger de vaknade så sov de faktiskt länge på morgonen. Ända till nästan 09.00, så jag kände mig rätt så utvilad trots min onda hals och hosta som gör att jag har svårt att sova. Som tur är så gör halsen inte ont på dagtid så då mår jag riktigt bra faktiskt!   


Idag kom morbror Jonas förbi på fika och även Elin & Minna. Minna stannade kvar och lekte till 19 tiden för Elin hade lite "to does" att göra. Imorgon ska Minna vara här en stund över dagen och sedan ska Rasmus få följa med dem hem en stund. Kul för honom!   


Viggo har varit svårnattad men nu verkar han ha somnat in riktigt. Dags snart att diska undan det sista och sova då. Det lär ju bli en bra stund surr med Martin i telefon innan jag somnar så en så värst tidig kväll tror jag tyvärr inte att det blir ändå.


Rasmus kommer att få en liten present när pappa kommer..


  


Dessa har inte funnits här i Sundsvall på jättelänge och de verkar heller inte veta när de kommer in, så idag när Martin var i Helsingborg så sprang han in på IKEA där och köpte dem! Så mycket som vi "äter o fikar" på Ramsus rum så är det dags att vi slutar använda händerna   




Host, snor & Go natt








Ovido - Quiz & Flashcards