Alla inlägg den 30 december 2010

Av Anna - 30 december 2010 00:04

Idag målade jag det sista på väggarna och sedan hjälptes Martin & Henrik åt att lägga golv. Jag hade först tänkt att titta på och hjälpa till för att lära mig men Rasmus var så vild så medan mamma tog hand om Viggo så underhöll jag honom från att "go bananas" för att han inte fick "lägga golv" han med. Jag det var ju lättare sagt än gjort men som tur var så har vi en grind på övervåningen som håller små busiga pojkar därifrån..  


Några bilder..



Väven är uppsatt.


Det var fukt på fönstret, därför är mitt namn ditfingrat   


    


Tre lager vägg och ett lager tak är målat.


  

  


Golvet är på plats


  


Nästa vecka eller nästa helg så kommer Lars och hjälper oss med listerna, sedan är det bara att fixa i ordning *längtar*


Nu är det verkligen dags att sova, i morgon ska vi nog hitta på lite skoj så sömn behövs!


Go natt   


 


Ovido - Quiz & Flashcards