Direktlänk till inlägg 29 september 2010

idag

Av Anna - 29 september 2010 23:08

Idag så skjutsade jag Martin till jobbet så att jag skulle kunna ha bilen. Det kändes riktigt skönt att kunna åka iväg med bara Viggo och handla lite saker vi behövde. Hann tyvärr inte med allt jag skulle göra, men ska nog ta och "låna" bilen igen på fredag så jag kan besöka lite fler ställen..   


Sitter vid min sega laptop för tillfället då Martin håller på med det sista fixet på den "stora" datorn, så tyvärr så går det allt för segt att ladda upp bilder för att jag ens ska försöka. Imorgon så ska datorn vara helt klar, längtar!


Idag har jag även hunnit putsa klart de sista fönstren i lägenheten. Man får ta all grovstädning eftersom när man har två otåliga pojkar omkring sig, men nu så är det gjort i alla fall!


Jag, Rasmus & Viggo for och hämtade Martin på jobbet kl 17 och sedan for vi och åt köttbullar på IKEA, ett billigt och bra nöje tycker vi   



När vi kom hem så gick vi ut på en kvällspromenad med vagnarna. Rasmus ville springa själv först med efter att han sprungit en bra bit så gav han upp och somnade i vagnen. Väl hemma så blev det välling i soffan och "Cars" + tandborstning innan han däckade i soffan igen och Martin kunde bära upp honom till sin säng.



Imorgon ska jag och mamma hjälpa min syster att flyttstäda så jag ska ta och göra kväll snart. Elin & Robert + Minna har köpt hus här i Timrå och nu längtar vi ALLA till de får nycklarna så vi kan bjuda in oss själva   


På kvällen ska vi fixa middag för Martins mamma som fyller år. Vi tänkte vara hos mamma & Henrik då de har mera plats och så är det ju kul ju fler man är!



Nu ska jag ta en snabb VARM dusch och ta plocka undan det sista här hemma, sen sååva..   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna - 9 juni 2011 09:17

Rasmus på sin 10 månaders dag          och så en bild på Viggo idag där han också står upp          Rasmus hade mer hår än Viggo vid samma ålder, men nu börjar det komma lite "lurv" bak på Viggo huvud.     Rasmus var väldigt lj...

Av Anna - 9 juni 2011 09:05


Grattis lillprinsen som fyller 10 månader idag!          Världens mysigaste och gladaste lille snos!   Pussar från Rasmus, pappa & mamma    ...

Av Anna - 9 maj 2011 11:22


Grattis grattis lille älsklingen som blir 9 månader stor idag!!     Tiden har gått så väldans fort och snart är du 1 år     We love you     ...

Av Anna - 5 maj 2011 23:07


Idag sa Viggo sitt första ord: Mamma! Han har under en tid låtit -Mmmm och Mmmaaaa, men så idag när jag stod och grejade i köket så kom han i gåstolen och ville ha min uppmärksamhet. -Mmmaaaa mmaaaa MAMMA! Å vad glad jag blev, och Viggo med för den d...

Av Anna - 22 april 2011 23:09

  Ursäkta mig bloggen att jag är rent ut sagt kass på att skriva här! Jag ska verkligen ta och skriva ett långt inlägg de närmaste dagarna och sedan försöka bli bättre på att dokumentera vår liv   Jag vill ju verkligen ha kvar detta till framtiden ...

Ovido - Quiz & Flashcards