Alla inlägg den 22 september 2010

Av Anna - 22 september 2010 23:12


Hittade denna snygga jacka till Rasmus på HM. Ville först ha den som var svart skinnimitation men den fanns ej i hans storlek så det blev denna gröna istället. Nu i efterhand så tycker jag faktiskt att den är snyggare och Rasmus passar ju så bra i grönt..  


  

Av Anna - 22 september 2010 21:36


Idag hämtade jag Rasmus klockan 12 på dagis för vi var bjudna till min farmor på lunch klockan 13. Vi packade lite med oss lite grejer + leksaker, sedan kom Elin o Minna och hämtade upp oss. Hos farmor fick vi jättegod fläskfilegratäng och ris och massa fika efteråt! Farmor hade varit snäll och fixat korv till Rasmus som han åt flera stycken av..   


Minna och Rasmus busade mycket och man märker hur jobbigt det är att vara hos folk där man hela tiden måste passa dem från att röra saker, särskilt när man även har en liten Viggo som var "pruppig" i magen och inte alls var glad. Jag kan även förstå att det är jobbigt för dem som inte har barn när det kommer hem två små vildar som inte alls har en tanke på att sitta still en sekund!  


Farmor tyckte att det var jättekul att vi kom, men det vart säker lugnt och skönt när vi gick..  



Ikväll har vi varit ute på en kvällspromenad i det sköna vädret. Det gäller att passa på de fina kvällarna! Nu ska jag dammsuga sedan Viggo få bada och äta. Hoppas på att han inte somnar allt för sent (brukar bli mellan 23-01) för jag känner mig riktigt trött ikväll. Lille Viggo sover i alla fall bra på nätterna då han brukar vakna vid 4 och äta, sedan sover han till 8-9 ungefär..   



Imorgon ska Viggo på läkarundersökning och även vägning och mätning. Ska bli spännande att se hur mycket han har växt sedan sist..

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards