Alla inlägg den 26 september 2010

Av Anna - 26 september 2010 22:54

Igår lördag så for vi ut till pappa & Ingrid där vi åt gott och fikade. Rasmus var busig som vanligt och höll igång från det vi kom tills vi for hem igen.   Viggo var mycket nyfiken och log mot både sin morfar och hans fru! 


Jag märker att Viggo inte tycker att jag är lika spännande som förut eftersom han bara drar lite på munnen när han ser mig men ler stort när andra pratar med honom. Jag förstår honom, mig träffar han ju hela tiden varje dag och då är det ju kul med lite ombyte..  


  


De blå byxorna kommer från Lindex och har verkligen en jättehärlig färg!

Vill även ha denna färg nedan, men de fanns inte på Lindex i Birsta så jag får kika när jag kommer in till stan någon dag..


  




Idag var Martin iväg och "pangade" på skjutbanan på förmiddagen och sedan så fick vi besök av Maria & Tobbe och även av Martins mamma som kommit hem från sin 2 veckor långa semester i hemlandet Polen.

Vi fikade ananaspaj som jag bakat med grädde o glass till *gott*


Rasmus fick en varm och härlig mössa av deras farmor och Viggo fick en fin bok där vi kan skriva om hans framsteg samt sätta in foton. 

Rasmus har en likadan han också, men jag ska erkänna att jag varit DÅLIG på att skriva i den. Dock finns det mesta om barnen dokumenterat så det är bara att fylla i någon dag när jag har tid och lust. Jag har alltid tyckt att det är mycket roligare att skriva och lägga upp bilder i bloggen istället för i boken men man är ju inte sämre än att man kan bättra sig..  






Rasmus & Viggo hade även de köpt en present..



  


Farmor vart jätteglad och skulle hänga upp det på ett bra ställe där det skulle synas väl!


Nu måste jag avsluta här för Martin ska installera om datorn. Tydligen så håller hårdiskarna på att dö ut så han ska göra backup på allt och sätta in nya. Får se hur lång tid det tar, men jag hoppas att det går fort för det är så jobbigt att sitta vid min laptop för den är så trög! Skulle verkligen behöva installera om den också, men vart finns den tiden att göra det på!?



Nu blir det kvällsfika i soffan med tända vaniljdoftljus innan sovdags   


Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards