Alla inlägg den 19 september 2010

Av Anna - 19 september 2010 00:28


Kvinnofrukosten var jättetrevlig! En av tjejerna som jobbar på Butik Anneli var där och föreläste lite om heminredning. De har SÅ fina grejer där, verkligen en av mina favoritaffärer! Var faktiskt in där en snabbis där här om dagen och köpte ett par hjärtan, tre stycken små i trä och ett med pärlor som jag har hängt lite här och var.


Finns så mycket mer jag vill göra här hemma, men man får ta det eftersom. Har i alla fall börjat få det som jag vill ha det i det stora hela i alla fall   


Viggo var med mig o mamma och han var så lugn och nöjd under hela tiden. Han är ju en liten mysis så han gillar ju när det är mycket folk och surr runt omkring..


Rasmus och Martin var ute på långpromenad i det fina vädret medan vi var borta. Skönt för dem att de hann hem innan regnet kom! 


Nu i eftermiddag så kom Martins kompis Peter på besök och jag passade på att åka iväg till stan 1 timme för att kika efter en brödburk. Tyvärr hittade jag ingen som jag gillade så jag tror nog att jag får ta och beställa en på nätet.



Denna gillar jag!

  



så den får det nog bli..  



När jag kom hem så for vi iväg för att handla på ICA MAXI men barnen somnade i bilen så Martin satt kvar med dem medan jag gick in och handlade. 


Vad mycket fortare det går att handla utan barn, hehe!


När vi kom hem så hade det slutat regna och eftersom det var riktig varmt ute så tog vi en kvällspromenad. 


Nu verkar Viggo ha slocknat för natten (senare en vanligt ikväll tyvärr) så jag ska ta och sortera tvätten inför tvättstugan som ska besökas av mig redan vid 7 imorgon. Efter det är det äntligen dags att sova! 



Längtar till Viggo blir större, då ska jag BETALA någon för att passa dem så jag kan sova länge länge..  



Imorgon ska vi rösta och efter det så är det kalas hos Elliot! På kvällen ska vi ha middagsgäster (mamma & Henrik) som även ska ta med sig stege så vi kan sätta upp de lampor som är kvar i taket. Detta borde ha gjorts för länge sedan men här hemma har vi STOR brist på tid så detta har inte prioriterats. Nu ska det bli gjort i alla fall! 


Go natt   


Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards