Alla inlägg den 25 september 2010

Av Anna - 25 september 2010 11:16


  


Igår kom barnens mormor & Henrik och plockade upp mig Rasmus & Viggo med bilen. Vi for till IKEA där vi mötte upp Martin samt Elin Robert & Minna. Vi åt mat, fikade och barnen fick leka o springa! 


Det är så skönt att vara på IKEA med bus-Rasmus, där det ofta finns många andra barn + tv (med barnfilmer) och leksaker.


Vid 19 tiden så for Martin och barnen hem med mamma & Henrik och jag hade en timme på mig att handla lite nödvändigheter som vi behövde.

Skönt att gå själv även om det bara var en timme..  



På kvällen hann jag tvätta två maskiner innan tvättiden gick ut och sedan efter att pojkarna somnat så började jag & Martin att kolla på en film men vi var så trötta så vi bestämde oss för att dela upp den på två (eller flera ) kvällar.


Om en liten stund ska vi åka ut till pappa & Ingrid där vi ska få äta hemlagad älgpölsa o potatis + rödbetor som Ingrid lagt in själv. Gott ska det bli!


Jag är även sugen på att åka förbi Timrå Gårdsbutik men vet ej om jag hinner. Har tyvärr inte hunnit göra något besök där ännu men har hört att det finns mycket fint..






Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards