Alla inlägg den 9 februari 2011

Av Anna - 9 februari 2011 22:44

  

  


  


Idag insåg jag och Rasmus att det var SLUT på chokladbollarna i frysen! Vi hade inte så mycket smör hemma, men några stycken blev det i alla fall..  


Ikväll har jag varit hos mamma och hjälp till med lite städning inför helgen då min moster ska ha 40-års fest i lokalen. Tyvärr kommer vi inte kunna vara med då jag, mamma & Henrik ska jobba på ett läger i Fränsta med över 200 ungdomar som ska ha mat & fika. Det kommer att bli mycket tidiga morgnar och sena kvällar, men det ska bli kul tycker jag! Min kusin Helena kommer upp från Jönköping och jag ska även hinna träffa henne någon kväll. Det kommer inte bli mycket sömn denna helg, men var gör det man lever ju bara en gång!   


Nu ska jag & Martin spackla klart det sista på väggen inför tapetseringen imorgon, sen är det sovdags. Hoppas Viggo får sova bättre i natt lillgubben..  

Av Anna - 9 februari 2011 10:31

Imorse ringde jag tandläkaren och avbokade tiden till Rasmus. Viggo var vaken mycket i natt med 39 i feber och hosta + snor som gjorde det svårt för honom att sova. Rasmus fick gå till dagis som vanligt för han var bara lite snorig och sov stenhårt hela natten = pigg och glad kille imorse   


Viggo är ju väldigt "lättstörd" och sover bäst när det är tyst eller till lugna ljud. Rasmus är ju som vilken 3-åring som helst (livlig och högljudd) vilket resulterar i att de dagar Rasmus är på dagis sover Viggo sin middagssömn bäst. Han kan sova upp till 2-3 timmar mitt på dagen dessa dagar och det behöver han, särskilt nu när han är sjuk.


Nu har han nyss somnat och jag hoppas på att han får sova en bra stund så denna fula förkylning släpper fort!


Jag ska passa på att putsa till väggen där Lars ska tapetsera imorgon. Skönt att få det fint igen!   

Av Anna - 9 februari 2011 10:27

   


Grattis grattis fine lille Viggo som blir 6 månader stor idag   


LoVe YoU    


Ovido - Quiz & Flashcards