Alla inlägg den 3 februari 2011

Av Anna - 3 februari 2011 13:22

  


Viggo är idag 67 cm lång och väger 7780 gram! Han kissade på läkaren samt sparkade honom hårt i magen   Han sa att Viggo hade mycket energi och att det troligtvis blir en pojke med mycket spring i och det passar ju bra så han kan leva om tillsammans med storebror!    Besiktningen gick i alla fall bra för lillprinsen och han växer fort, 10 centimeter sen sist! Två sprutor fick han idag och det var såklart ledsamt, men efter kram&puss av mamma och bus med BVC sköterskan så blev han glad igen. 


Igår tänkte jag måla över vår fondtapet i vardagsrummet, men insåg att det inte skulle bli bra så jag rev ner den istället. Nu har vi en stor ful vägg som väntar på att bli tapetserad. Till helgen ska jag försöka hinna kolla ut någon fin tapet, men vi har även lite annat för oss så vi får se om jag hinner med mig. 


Nu får jag inte sitta längre för Viggo! Strax ska vi hämta Rasmus men jag tänkte hinna dammsuga först, något som lille killen här tycker är MYCKET spännande.


Ha en bra dag   

Ovido - Quiz & Flashcards