Direktlänk till inlägg 5 januari 2011

Lite nytt..=)

Av Anna - 5 januari 2011 00:08

Nu kan jag stryka det nya vardagsrumsbordet från min önskelista för idag blev det köpt på IKEA och alldeles nyss har jag skruvat klart!


  

Det ser lite ynkligt ut med de små lyktorna på bordet men fler ska snart dit.   


Har även fyndat en vit stationsklocka till hallen uppe. Har ju en svart nere som jag köpte på JYSK för länge sedan och nu såg jag att de även hade fått in vita.


 


Nu ser man även den "missade" tapetbiten som vi hela tiden glömmer att klistra upp! Bra att bli påmind om den för nu ska det bli gjort här så fort som möjligt   

Idag gick Rasmus första dagen på dagis efter "jullovet" han haft. Han var jätteglad att få komma tillbaka och surrade som bara den om allt han gjort när jag hämtade honom!   


Nu är det snart sovdags, ska bara städa upp lite i köket. Martin skruvar åt köksstolarna som börjat blir lite skeva.


Till sist en bild på lille Viggo som ätit både potatis&broccolipure + plommonpure. Han gillar att blanda..  


  


 
 
eMMa

eMMa

7 januari 2011 15:18

Jag har kollat på den där klockan i JYSK-tidningen.. men den såg ut att vara naturvit/gulvitaktig så jag köpte den inte.. men på din bild ser den ju nästan kritvit ut! Är den det?? snyggt iaf!! :)

http://www.emmadeckmar.se

Anna

7 januari 2011 16:35

Jag tänkte samma sak för jag ville också ha en kritvit, men när jag såg den på JYSK så gillade jag den ändå även då den är mer naturvit. Det blev väldigt fint faktiskt=)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna - 9 juni 2011 09:17

Rasmus på sin 10 månaders dag          och så en bild på Viggo idag där han också står upp          Rasmus hade mer hår än Viggo vid samma ålder, men nu börjar det komma lite "lurv" bak på Viggo huvud.     Rasmus var väldigt lj...

Av Anna - 9 juni 2011 09:05


Grattis lillprinsen som fyller 10 månader idag!          Världens mysigaste och gladaste lille snos!   Pussar från Rasmus, pappa & mamma    ...

Av Anna - 9 maj 2011 11:22


Grattis grattis lille älsklingen som blir 9 månader stor idag!!     Tiden har gått så väldans fort och snart är du 1 år     We love you     ...

Av Anna - 5 maj 2011 23:07


Idag sa Viggo sitt första ord: Mamma! Han har under en tid låtit -Mmmm och Mmmaaaa, men så idag när jag stod och grejade i köket så kom han i gåstolen och ville ha min uppmärksamhet. -Mmmaaaa mmaaaa MAMMA! Å vad glad jag blev, och Viggo med för den d...

Av Anna - 22 april 2011 23:09

  Ursäkta mig bloggen att jag är rent ut sagt kass på att skriva här! Jag ska verkligen ta och skriva ett långt inlägg de närmaste dagarna och sedan försöka bli bättre på att dokumentera vår liv   Jag vill ju verkligen ha kvar detta till framtiden ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards